Vad skulle jag göra utan min kära syster? Sitter hos mamma å kollar gamla kort. Nostalgi:) Sara å jag har alltid varit 100 procent tajta, å jag är så glad att jag har 2 st flickor som jag hoppas blir lika tajta.
Det är något speciellt med systrar....
Älskar dig Sara!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
4 comments:
Å jag har suttit och sett videofilmer på bla. er två. När ni badar i en bassäng i Perstorp tillsammans med era kusiner (nakna, så då var ni små)och mycket annat som ni gjorde tillsammans./ Marianne
Ja att ha syskon tycker jag är lyx :)
puss
Älskat dej big sis <3 Tycker med att det är något väldigt speciellt med systrar och speciellt när de delar samma BRA humor också;)
PUSS
Vilka sötnosar :) Kram!
Post a Comment