Friday, January 04, 2013

Me and My babysis

Vad skulle jag göra utan min kära syster? Sitter hos mamma å kollar gamla kort. Nostalgi:) Sara å jag har alltid varit 100 procent tajta, å jag är så glad att jag har 2 st flickor som jag hoppas blir lika tajta.

Det är något speciellt med systrar....

Älskar dig Sara!

4 comments:

Anonymous said...

Å jag har suttit och sett videofilmer på bla. er två. När ni badar i en bassäng i Perstorp tillsammans med era kusiner (nakna, så då var ni små)och mycket annat som ni gjorde tillsammans./ Marianne

Malin said...

Ja att ha syskon tycker jag är lyx :)

puss

Lillstrumpan said...

Älskat dej big sis <3 Tycker med att det är något väldigt speciellt med systrar och speciellt när de delar samma BRA humor också;)

PUSS

Mikaela said...

Vilka sötnosar :) Kram!