Wednesday, August 28, 2013

Tuva hej å hå!

Tuva är så rolig nu när hon går!!! Hon fyller sin vagn med massa olika saker å går sedan runt med den. När jag städar och plockar i leksaker i hennes backar, hjälper hon till<3

Idag vid lunch fick hon korvstroganoff med ris . Å jag tog en festis. Det skulle jag inte gjort! Hon blev vansinnig för att hon inte fick festis istället för maten ( tror minsann någon har fått smaka av snälla storasyster) det slutade med att jag fick gömma festisen.....
Sådant jävla humör!

Å ett nej bara skrattar hon åt å går ännu fortare eller kryper upp för trappan ännu fortare å asgarvar å kollar om man kommer bakom:)

Lade iordning filtarna i soffan när jag vänder mig om ser det ut såhär... Hade inte tänkt plocka undan så mycket grejer men eftersom ett nej inte verkar bita på damen så lär jag få tömma hemmet nu:(

No comments: