Monday, August 05, 2013

Tuva i fokus

Blir ju mycket bilder på Nova i bloggen och lite mindre på Tuva. Men så blir det ju men nu tänkte jag visa er Tuvas dag i biler=)

Har hjälpt mig att plocka vinbär (läs ätit så mycket vinbärsblad att hon nog inte behöver mat på 10 dagar nu)
 mmmm fallfrukt guuuu så gott!
 jävligt surt är skiten men jag måste ju gnaga ändå!!!! (hon hittar allt och stoppar allt i munnen, när Tuva är med ute vilket hon ju är hela dagarna ja då går det verkligen åt en vuxen vid hennes sida konstant, hon hinner med allt klättrar på allt osv... kul är det och Noa och hon har redan ganska mycket kul ihop. dagens värsta var när jag kollade bort jag skojar inte 10 sek och Nova då höll på att lyfta i Tuva i poolen herreguuuuud... å tuva asgarvar för hon stod ju å hängde vid poolen så Nova ville bara vara snäll och hjälpa henne över kanten. ja mycket kan hända så att hinna med massa sysslor är bara att glöööömma. ganska skönt faktiskt=)
 avslutade kvällen med ett bad gud så härligt!

No comments: