Thursday, September 26, 2013

Enkelt är ibland det godaste!

Idag kom mamma och Roy upp till Grebo. Roy har jag skojar inte nu, suttit med Nova på hennes rum i ca 4 timmar... Hon behöver det, hon skriker efter uppmärksamhet!

Tuva har varit på sin 10 månaders kontroll och fick en ok stämpel i rumpan. Detta trots att hon ja vägrade visa att hon kunde titta efter lampan och klappa händerna:) pincettgrepp bjöd hon på. Inte ens två klossar slog hon mot varandra:)
Jag visste att hon inte skulle göra något för hon går helt upp i allt som finns att titta och pilla på i rummet och vem fan vill klappa händerna då?
Tur jag är den där morsan som har koll på att mitt barn följer med i utvecklingen. Det vi väntar på med spänning är när hon ska börja vinka för det e ju så gulligt:)

Idag blev det enkel men ändå god mat i Grebo. Grillat kött i vitlöksmarinad, klyftpotatis, morötter, paprika i ugn och pepparsås. Enkelt men inte alls illa för det!

Gud vad jag skrämde upp mamma med ( hoppas inte du Linda läser detta nu:/) spökena på övervåningen ikväll:) ha ha ha hoppas det inte kommer tillbaka mot mig själv nu..... Men lite action i gästrummet vore väl kul inatt... Men då kommer väl aldrig mamma tillbaka...

Tack för alla barnens saker/kläder de fick idag!

Nu är kl 23:04 å jag intar redan sängen. Imon är det en ny dag med nya upptåg.

Natti

No comments: