Friday, October 18, 2013

Fullt upp...

Vet inte om jag har uppdaterat vad jag styrt med sista veckan? Jag vill ju egentligen uppdatera varje dag men det har jag inte tid med.....

Kommer inte ens ihåg vad jag gör längre. Jobbar väldigt mycket!!!! Och är väldigt lite hemma. Räcker att jag har min fotokurs 1 dag i veckan så kan det gå över 3 dygn innan jag träffar mina barn vakna:( så i tisdags gick jag inte på kursen jag åkte hem istället och hämtade upp Nova å följde med henne på simskola! Så kul vad duktig hon är!!! Tog sitt första märke i tisdags:)

I onsdags var jag med kollegorna och firade cami och Linda som fyllde 30 år vi käkade på aioli och gick sedan till platå å dansade. 01:15 gav jag dock upp och åkte till jobbet och sov där med cami för att sedan börja jobba 07... Det funkade men man var ju inte super hurtig!!! Nära att min älskade cami fick en smäll på morgonen när hon var sådär äckligt glad... Å knäcker ur sig " det kommer bara säga svicccchhh så är dagen slut" My good ha ha ha ha.

Idag är min enda lediga dag denna vecka å idag har jag Sara Henkan å Nova varit hos fina farmor som ligger på sjukhus...:( hoppas nu hon Kryar på sig!

Ikväll har vi haft tacomys och tittat på tv. Nu har båda barnen lagt sig å Micke och jag ska kolla film.

Imorgon är det jobb igen och bästa vecka är full från morgon till kväll... Jag hinner orkar inte ens kolla tv längre. Men ikväll ska jag minsann kolla en film!

Så tack å bock för mig.

Skickat från min iPhone

No comments: