Tuesday, October 22, 2013

presenter och julklappar

Nu börjar folk fråga om presenter till Tuva som blir ett år och även om julklappar till barnen. Jag kommer som jag brukar skriva ut en lista här på bloggen med saker som barnen vill ha och behöver och i olika prisklasser. Detta medför inga köptvång!!!! Man kan fira födelsedag och jul utan paket men vill man ge något så är det bättre att ge saker som barnen vill ha eller behöver anser jag. Men ärligt talat avskyr jag när barnen får massa krimskrams!!! saker som bara hamnar i en låda och går sönder efter en dag. Och när det gäller inredning jag då vill jag och micke (han bryr sig inte nämnvärt) vara med och bestämma för jag vill tex inte ha in något helt omatchande i rummen. kalla mig konstig men sådan är jag. Lista dyker upp i helgen=)

No comments: