Monday, November 04, 2013

En lugn dag...

Bilden hör inte till dagen utan jag ville bara ha den i bloggen för att jag älskar den:) Lisette tog bilden.

Idag har jag haft galet mycket huvudvärk och känt mig hängig.. Väldigt jobbigt och synd när man väl har en ledig dag. Men så är det.

Micke har tapetserat Tuvas kommande rum idag å det blir så fint. Tapeten är så jävla snygg! Fashion deluxe över den!
Nu har vi renoverat/fixat 4 sovrum, en stor hall, ett badrum, en toa och ett vardagsrum under denna tid vi bott i huset. Jag tycker vi varit duktiga med tanke på att vi haft småbarn hela tiden också. Nu är det "bara" köket, vårt numer större kök:) och hallen uppe kvar sen är insida klar. Och i sommar blir det dax för utsidan.

Nova har lekt med Nike hela dagen från kl 11-17:) men 6 timmar ihop var inte nog! De var så arga när de var tvungna att sluta leka... Tuva fick vara med dem i ca 30 min när de var här inne och då sprang alla 3 runt en soffa och asgarvade, men inte åt samma sak:) Nova och Nike lekta att tuva var ett monster som skulle äta upp dem medan tuva trodde att de jagade henne:) jaja huvudsaken var att alla var nöjda. Tuva blir så ledsen när Nova har vänner å de stänger in sig på Novas rum. Hon bankar på dörren och ropar.

Det var denna dag, imon blir det jobb om jag inte blir sjuk:(

Over and out mrs sicknurse

No comments: