Wednesday, December 11, 2013

Jävla hosta!!!!!

Jag är så trött så jag kan på allvar kräkas rak ut pga denna trötthet. Jag har haft min astmahosta i 2 v nu å den vägrar ge med sig. Jag får inte sova på nätterna och på dagarna har jag konstant huvudvärk pga alla spänningar som orsakas av min hosta. Dessutom är båda barnen snoriga, inte sjuka men snoriga vilket medför att minst tjejen är vaken ca 3 timmar/natt gaaaahhhh
Så när jag inte själv hostar så får jag försöka söva om pigg tuva som vaknar för att hon e täppt...

Nu idag köpte jag öronproppar och lägger mig i gästrummet för jag orkar inte med att sova ca 3-4 timmar per natt och sedan vara alert och ta in ny kunskap på nya jobbet.

Om jag bara kunde få sova inatt!!!!!! Snälla snälla..... Man blir desperat till slut!

GE MIG SÖMN!

No comments: