Tuesday, January 07, 2014

13 år tillsammans

Igår hade jag å Micke levt som ett par i 13 år! Ja tiden den flyger iväg, å skönheten mä ha ha ha.

Vi hade en väldigt bra dag med stallet för min del och sedan fiske för Micke, överskattat att umgås med varandra!

På kvällen promenad hela fam men skrikande barn. Ett stort som skriker för att hon inte orkar gå och en liten som skriker för att hon inte FÅR gå... Men vi överlevde promenaden och kom hem.

Väl hemma blev det inte så kul, riktigt läskigt faktiskt!:( vi hade inte låst dörren, så när vi håller på att klä av oss i hallen å styra så hör jag att det låter något innanför källardörren. Tänkte inte så mycket mer på det men så låter det igen och handtaget rör sig även. Nu blir jag livrädd och ber Micke öppna. Det skulle jag inte gjort! För tro det eller ej, när Micke öppnar står en KARL där!!!! Fy fan! Jag mår dåligt när jag tänker på det:(. Ja ja så var det med det....
Det löste sig iaf.

Idag har det varit jobb och jag hade en lucka i kalendern i ett par timmar så jag har ägnat mig åt att fixa på mitt rum. Ska inreda det helt efter min stil:)

Nova satt och ritade ikväll och rätt som det var visade hon oss den här lappen där hon skrivit sitt namn själv. Dessutom snygga bokstäver tycker jag! Mitt hjärta börjar bli stor.

No comments: