Wednesday, January 08, 2014

Jag är peppad till stjärten:)

När hinner man träffa sina vänner när man varje dag kommer hem 17? Jag vara undrar? När man ätit är kl 18, å då är det ju knappt lönt att ses...

Men jag har ju varje helg:). Men det räcker ta mig tusan inte!

Vem röstar för att våra barn ska börja skolan redan vid 6 års ålder istället för 7 år? Å därmed bli snuvad på yttligare ett år av sin barnatid... Tycker du det är vettigt? Säg det då för fan inte till mig för risken e att du får en smäll!

Barn får fan inte vara barn.. De ska kunna räkna när de kommer upp på mammans bröst ta mig tusan!

Å så undrar folk varför psykiska ohälsan bland unga ökar..?? Är man dum i huvudet? Kan det bero på all press, alla måsten och allt man ska leva upp till. Ja jag tror faktiskt det!

No comments: