Sunday, January 05, 2014

Summera de dagar jag missat att uppdatera här.

Vi kom ju hem från Helsingborg ons em. Så trötta, både vi å barnen. För min del blev det arbete på torsdagen. Så ringrostig då jag ju inte kan mitt jobb 100% än.... Men det gick vägen har fint stöd av min kollega Nettan<3. Kommer inte ihåg vad vi gjorde på tors kvällen (vilket säkert betyder att jag somnade i soffan typ innan 21:)

Fredag var det jobb igen men jag gick hem 14 för jag hade inte bokat in några patienter till eftermiddagen LYX! Väl hemma väntade fint sällskap på mig. Förutom min familj så var Sara å Tim här. Vi lagade god mat och kollade sedan film på kvällen. You are next, var filmen jag valde. Den var bra och annorlunda. Sedan valde Sara hummingbirde, tror den hette så. Jag somnade typ mitt i den filmen:((( jag hann iaf flumma med älskade syster och prata av oss lite innan ögon slogs igen.
Det är baksidan av dagjobb man blir grymt trötter...
Lör morgon vaknade vi i Grebo kl 08:30, Sara och Tim som sov över hade nog räknat med att sova till 07, så detta var bonus:)

Sara och Tim åkte hem runt 11 och då åkte vi vidare mot nya äventyr... I Will told ya soon!


Men det gick

Skickat från min iPhone

No comments: