Sunday, January 05, 2014

På rull

När Sara å Tim åkte så åkte vi mä mot Småland (visst får barnen galet snygga glajor på mc donalds ha ha ha ha) Nova är nöjd iaf, de får hållas i bilen har jag sagt:) ja ja vi åkte till våra underbara vänner Pia och Tobbe. Så mysigt så det är inte klokt! Vi fick jättegod hemlagad pizza när vi kom. Sen kollade våra "män" hockeyn medan Pia och jag kollade inredning samtidigt som vi underhöll barnen:).

Till middag senare fick vi ja vad hette det? Jag det var iaf kött och potatisgratäng. Köttfärs som smakade grillat å brunsås det var så sjukt gott!!! Micke å jag åt å åt å åt:))

Tuva och Nova var sysselsatta hela tiden med alla djur<3 4 hundar å 3 katter ha ha ha en fransk bulldog valp, så jävla söt ( ska visa bild sen). Det jag älskar med pia och tobbes djur är att det är liksom inga problem. De gör ut å in som de vill, de lyder som fan och är perfekta med barnen. Ja Pia hon kan uppfostra hundar hon! Inte strängt men bestämt, så de blir såhär fina.

Tuva hade fullt upp att pussa på alla hundar å kramar dem. Bara Troja (största hunden) som hon blundade när hon kom och gick förbi henne ha ha ha, hon var beredd på STOR puss från Troja. Men så fort Troja låg på golvet då var tuva kaxig och klättrade på henne...

Nova hon sitter ju typ fast med pias padda och alla spel på den. Och sen vill hon vara ute och hälsa på pias mamma och pappa mä, vilket hon fick. Hon gick in dit själv ha ha ha inte blyg minsann.

När barnen lagt sig igår drack drink och kollade film, mun mot mun såååå bra. Sen spelade Micke och Tobbe tv spel och jag å Pia kollade inredning vårt största intresse.

Vi har ju alltid så roliga diskussioner också vi fyra, så man får skratt-kramp i kinderna.
Hoppas Tobbe minns vad han skulle göra idag ha ha ha.

Kräfttoast åt vi senare på kvällen mä mums!!!! Jag mycket äta blev det, underbart!!!

Jag å Pia gick och la oss förre karlarna för de spelade till 03:30 och drack öl... Undrar om de ens såg bilarna i slutet:)?

Nästa inlägg handlar om idag:)

No comments: