Sunday, January 05, 2014

Uppe med tuppen

Jag var så tyst imorse när barnen vaknade för jag tänkte att de andra skulle få sova vidare! ( eller vad var det du sa Pia?)

Pia jag å barnen gick upp vid 07, Micke fick sovmorgon kors i taket... Annars är det jämt jag som får det.

Vi kollade tv, målade, åt frukost och vara myste.

Kl 10 klev våra underbara (jag ler Pia) karlar upp och åt lite de med. Sen blev det promenad. Nova var överlycklig över att få låna en vagn så hon kunde åka med tuva<3. Tuva var mindre nöjd å ville helst gå.

Väl hemma åt barnen lunch sen sprang Nova in till pias föräldrar. Och vi åt rester från igår såååå gott!.

Innan vi åkte hem tvingade Pia mig att städa i eras trädgård. Fattar inte varför ha ha ha. Kan jag säga att hundarna lär trott det var julafton:))))

Ville inte lämna hotell Solbacka och Nova var skit sur över att behöva åka hem. Surade hela vägen hem och sa att hon minsann kunde följa med Pia till jobbet imon:)

Vi tyckte iaf det var dax att åka när värdinnan säger till sin sambo att "jag har för ta't mig" då är det dax att åka ha ha ha ha.

Nu ikväll har jag varit ute å gått och nu är hockeyn på tv... Inte mkt att säga om det:)

Tack underbara Pia och Tobbe för vår vistelse hos er, dock lite ont i ryggen av städningen idag ha ha ha.

Vi saknar er redan!!!!!!!

No comments: