Friday, December 16, 2016

Julfest att tala om!

Så jävla rolig julfest igår. Vilka moves alla hade! Ja ni ser ju mina moves när jag å Helena "fuldansar" liksom. Ni vet ju att dansa är mitt bästa, då är jag som lyckligast ever! Så kul när man träffar kollegorna utanför jobbet och alla släpper sina professioner och går all in:). Ja jag hade så kul iaf..... men vaknade mindre pigg idag såklart, trots att jag ändå var hyfsat städad kunde vatt mycket värre!!!! Tog in på TNE för övernattning och fick sjukhussmörgås. Inte behövde jag heller bädda min säng innan jag imorse vandra mot jobbet, det fixade Cami åt mig, älskade vän som ställer upp för "den där vännen som är just den där" heeeeela tiden.

Tack alla fantastiska kollegor för en super kväll. Man vet att det varit en bra kväll om man bara har två-tre bilder från en hel kväll i sin telefon, då har man liksom inte haft tid att fota baaaaaaang!

No comments: