Wednesday, December 14, 2016

Sagt upp mig

När man har adhd och ska säga upp sig så kan det se ut såhär.... att skriva ut ett papper och lämna in är inget alternativ... nä man måste skriva ut typ 7 st och då kanske ett av dem blir rätt ifyllt iaf:).
Varför säger jag upp mig? Jag har ju alltid äääälskat mitt jobb mer än de flesta andra faktiskt! Aldrig nämnt ett ont ord om jobbet. Mina patienter är helt jävla underbara och det är de fortfarande. Varför jag sa upp mig var för att jag kan mitt jobb så himla bra och vet allt och jag vet till och med HUR och VAD dessa patienter tänker innan de ibland ens hinner tänka det själva:)))) det är ingen utmaning för mig längre detta. Jag kan inte stanna för att jag älskar att jobba med dessa patienter utan jag måste ha en utmaning också.
Vad ska jag göra nu då? Jag har fått flera erbjudanden men igår skrev jag faktiskt på papper på en ny tjänst som jag tror är riktigt kul och passar mig perfekt! Lönen kommer bli lite annorlunda också... men viktigt är inte lönen men i detta fall är det en klar fördel och jag tror att jag kommer älska mitt framtida arbete också. Nu ska jag bara försöka överleva dessa 3 månader som är kvar för mig att arbeta i LARO då menar jag överleva patienter som gråter när jag säger att jag ska sluta. Berättade för en i måndags och han börja gråta och jag mä så där satt vi å tjöt.... sen dess har jag inte berättat för flera ha ha ha. Men jag ska göra det men måste STÅLSÄTTA mig! Jag har kommit dem väldigt nära och vissa har jag träffat nästan varje dag i 3 år:(. 30 st avsked. Mitt hjärta kommer krossas:(((((

No comments: